Mon compte
Ma liste - 0
Catalogue
Ressources numériques
Nouveautés
Liens utiles
Mon compte
Recherche rapide
Recherche avancée
Recherche alphabétique
Historique
Information
Recherche
Auteur
Titre
Sujet
Titre de revue
Collection
Editeur
Note
Tous mots
ISBN
PPN
Modifier la recherche
>
CERGY
Résultats de recherche
10
résultat(s) pour
Computer games -- Programming
Trier par:
Choisissez...
Aucun(e)
Auteurs
Titres
Editeurs
Type de document
Date d'édition croissante
Date d'édition décroissante
HIP titre Abreg inverse
Limiter par:
Type de document
--Livres imprimés
--Revues papier
--Thèses
--Vidéos / DVD
--Documents électroniques
--Cartes
--Articles
Bibliothèque
--Cerclades
--Chênes
--Neuville
--St Martin
--Argenteuil
--Sarcelles
--Ensea
--Antony
--Cergy-Hirsch
--Saint-Germain-en-Laye
--Gennevilliers
Langue
--Anglais
--Français
--Allemand
--Italien
--Japonais
--Portugais
--Espagnol
1.
Mastering Oculus Rift development : explore the new frontier of virtual reality with the Oculus Rift and bring the VR revolution to your own projects
Donovan , Jack
Packt Publishing , 2017
2.
Learning C? by developing games with Unity 5.x : develop your first interactive 2D platformer game by learning the fundamentals of C?
Lukosek , Greg
Packt Publishing , 2016
3.
Getting started with Unity 5 : leverage the power of Unity 5 to create amazing 3D games
Lavieri , Edward
Packt Publishing , 2015
4.
LibGDX game development by example : learn how to create your very own game using the LibGDX cross-platform framework
Cook , James , 1983-....
Packt Publishing , 2015
5.
CryENGINE game programming with C++, C#, and Lua : get to grips with the essential tools for developing games with the awesome and powerful CryENGINE
Lundgren , Filip
Packt Publishing , 2013
6.
Game development with three.js : embrace the next generation of game development and reach millions of gamers online with the Three.js 3D graphics library
Sukin , Isaac , 19..-....
Packt Publishing , 2013
7.
Unity 3.x game development by example : beginner's guide : a seat-of-your-pants manual for building fun, groovy little games quicklywith Unity 3.x
Creighton , Ryan Henson
Packt Pub. , 2011
8.
Ogre 3D 1.7 beginner's guide : create real-time 3D applications using Ogre 3D from scratch
Kerger , Felix
Packt Pub. , 2010
9.
Unity 3D game development by example : beginner's guide : a seat-of-your-pants manual for building fun, groovy little games quickly
Creighton , Ryan Henson
Packt Pub. , 2010
10.
Killer game programming in Java
Davison , Andrew , 1962-.... , informaticien
O'Reilly Media -- cop. 2005
Ma liste : (ex. 1,2 ou 5-20, max. 100)
Pour toute question,
contactez la bibliothèque
Horizon Information Portal 3.0© 2001-2019
SirsiDynix
Tous droits réservés.