Catalogue 
 Ressources numériques 
 Nouveautés 
 Liens utiles 
 Mon compte 
   
Recherche rapideRecherche avancéeRecherche alphabétiqueHistoriqueInformation
Recherche    Modifier la recherche  
> CERGY
 
Elargir la recherche
 
 
 Sur le même sujet :
 
  •  
  • Social media
     
  •  
  • Médias sociaux
     
  •  
  • Internet Marketing
     
  •  
  • Marketing sur Internet
     
  •  
  • Affaires -- Ressources Internet.
     
  •  
  • Business -- Computer network resources
     
  •  
  • Business -- Data processing
     
  •  
  • Commerce électronique
     
  •  
  • Marketing
     
  •  
  • Industrial management.
     
  •  
  • Personnel management
     
  •  
  • Information technology
     
     Parcourir le catalogue
      par auteur:
     
  •  
  •  Van Looy , Amy
     
     
     Rechercher sur Internet
     
  •  
  • Localiser dans une autre bibliothèque (SUDOC) (PPN ou ISBN ou ISSN)
       Aperçu dans Google Books
     
     Affichage MARC
    Auteur : 
    Van Looy , Amy
    Titre : 
    Social media management : technologies and strategies for creating business value , Amy Van Looy
    Editeur : 
    Cham : Springer , 2016
    Collection : 
    Springer Texts in Business and Economics
    ISBN: 
    978-3-319-21990-5 , ebook
    Notes : 
    Bibliogr. Index
    Description d’après la consultation, 2018-02-21
    Titre provenant de l'écran-titre
    L’impression du document génère 250 p.
    L'accès à cette ressource est réservé aux usagers des établissements qui en ont fait l'acquisition
    This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value. To do so, the book pursues a uniquely multi-disciplinary approach, embracing IT, marketing, HR and many other fields. Readers will benefit from a comprehensive selection of current topics, including: tools, tactics and strategies for social media, internal and external communication, viral marketing campaigns, social CRM, employer branding, e-recruiting, search engine optimization, social mining, sentiment analysis, crowdfunding, and legal and ethical issues.
    Nécessite un lecteur de fichier PDF
    Contient : 
    Introduction ; Definitions, Social Media Types and Tools ; Social media Strategy and Return on Investment ; Online Advertising and Viral Campaigns ; Social Customer Relationship Management ; Search Engine Optimization ; Sentiment Analysis and Opinion Mining (Business Intelligence) ; Social Network Data and Predictive Mining (Business Intelligence) ; e-Recruitment ; Crowdfunding ; Legal and Ethical Issues in Social Media ; Wrap-up.
    Sujet : 
    Social media
    Médias sociaux
    Internet Marketing
    Marketing sur Internet
    Affaires -- Ressources Internet.
    Business -- Computer network resources
    Business -- Data processing
    Commerce électronique
    Marketing
    Industrial management.
    Personnel management
    Information technology
    Ajouter à ma liste 
    Exemplaires
    Pas de données exemplaires


    Pour toute question, contactez la bibliothèque
    Horizon Information Portal 3.0© 2001-2019 SirsiDynix Tous droits réservés.
    Horizon Portail d'Information